Повернутись до Теми 16 Монтаж збірних залізобетонних елементів та геодезичне забезпечення будівництва
Попередній Урок 1 Монтаж колон
Урок 2. Монтаж залізобетонних мостів
Залізобетонні конструкції мостів можуть бути монолітними і збірними. Завдяки простоті монтажу збірні залізобетонні конструкції широко використовуються при будівництві мостових споруд з прогонами 30-40 м.
Найпростіший спосіб монтажу балкових мостів є монтаж конструкцій прогонової будови елементами. Спочатку на берегові й проміжні опори укладають головні балки, зв'язують їх поперечними діафрагмами жорсткості й приступають до монтажу елементів проїзної частини моста.
Берегові опори зводять монолітними або на залізобетонних палях. Вони служать для обпирання крайньої прогонової будови і підтримування земляної маси насипу.Проміжні опори виконують у вигляді паль, тонких залізобетонних стін або залізобетонних стовпів.
Важкі прогонові будови підвозять і встановлюють на місце із застосуванням плавучих систем (рис. 353). Можливий монтаж прогонових будов великопрогонових мостів методом навісного складання.
Рис. 1. Монтаж прогонової будови моста за допомогою плавсистеми: 1 — змонтована прогонова будова моста, 2 — блок моста, що монтується, 3 - плавучі системи, 4 - опори моста
Використання плавсистем є дуже дорогим способом монтажу до того його можна використовувати лише там де є вода до того ж без течії. Тому сучасні мости монтують за допомогою потужних кранів або спецмашин.
Наступний Урок 3 Геодезичні знаки